fredag, desember 25, 2009

O'juul

O'jul med din glede! Og det skal jeg si! Glede er det mye av for tiden! Hvis jeg skal oppsummere året fra forrige jul, kan jeg beskrive det med mange ord, men jeg skal bruke så få ord jeg klarer:)
Det har bydd på nye bekjentskaper, mye latter, opplevelser og jeg har sett meg selv vokse!

Julen her hjemme er fantastisk! Vi er ikke lenger de små barna som ikke kan vente til vi er ferdige med middagen.. I år tok vi oss faktisk en middagslur på en halvtime etter maten. Det kunne vi ikke for bare noen år siden!

Som dere kanskje vet, så er det ikke noe særlig med ferier når man studerer. Dette er første ferien jeg har etter sommeren, så du kan jo tenke deg. Så dette er veldig deilig! Samtidig som jeg har satt meg opp på mye jobbing, så det kjennes foreløpig bare ut som helg..
Håper det blir bedre etterhvert=)

Nå har jeg ikke så mye å skrive mer.. det blir litt kort detta, men sånn er det..

Klem

Ingen kommentarer: