onsdag, desember 02, 2009

Nå vil jeg nok virke en smuule overfladisk og sånn.. men dette er til ære for min søte venninne, Elise, som sa jeg skulle skrive hva jeg hadde fått.. Eller ta bort det jeg hadde fått.. Og for å forsvare denne "blogge ønskelista si" tingen. Jeg er SÅ dårlig på å huske hva jeg ønsker meg, så jeg syns det er lettere å henvise til bloggen! Du kan godt stjele ideen min;)
- Gjestedyne og pute (sånn stor og lang)
- One tree Hill, sesong 6
-Ole Børud cden.
-Servise (middag,frokost og skåler..)
-Krølltang
-Rettetang/krepptang.. Sånn med mange fuksjoner
-Salatbolle
-Duk/løper
-Bilder som kan henge på veggen
-Kommode til å ha på badet og en i stua. men denne tror jeg kanskje jeg må være med å kjøpe.. Siden man må ha litt mål og sånn tenker jeg på.
-KRIK-genser
-Stålampe
-Figurspeil
-Ullkjole
-Disneyfilmer
- Pete's Dragon
- Aristokattene
- Snehvit
-Tornerose
- Herkules
- Robin Hood
- Pinocchio
- Sverd i stenen
- Oliver og gjengen
- Wall-E
- Todd og Copper, To gode venner
- Sjørøverplaneten
- Lion King
- Lille kylling
- Alice i eventyrland
- Skjønnheten og udyret
- Min bror bjørnen (1 og 2)
- Mulan
- Småkryp
- Familien Robinson
- The nightmare before christmas
- Corpse Bride

-Hjemmelaga ting!!
- Madagaskar filmen
-Bil
-Sovepose (med litt kvalitet. Vil gjerne være med å velge ut)
-Sengetøy (du skal få målene på både seng og dyne.. må bare høre med mamma først)
-Lovsang CDer
-Minner
-Converse sko (str wo's 8.0)
-Vans sko (str woman 9.0)

Nå er de tingene jeg har fått tatt bort:)

Jeg vil ikke virke så ekkel og bortkjemt og sånn.. beklager det altså!! men husk forsvaret mitt!! Hukommelsen er ikke som den engang var ^^

Ingen kommentarer: