onsdag, november 18, 2009

oppgave...

er ikke morsomt!
Jeg sitter her og lurer på om jeg noen gang blir ferdig! Jeg skal nok klare å bli ferdig altså! Er bare i et sånn "jegvilikke" humør nå.. Det passer ikke så bra for tiden! Men, det du ikke dør av blir du sterkere av.. sier de ikke så? Jeg tror aldri noen har dødd av en slik oppgave, det kan jeg innrømme. Men jeg tror ikke at en på dødsleiet ville fått livet tilbake av den heller...
Jeg gleder meg til jul jeg! Pepperkaker, pappas julekaker, julemiddag med min elskede familie, julegaver og jobbing:) hehe. Og, nå glemte jeg å ta med noe.. Julebesøk! det er viktig!!

Jeg gleder meg til nyttår, og til det nye året! Og til å stå på snowboard igjen!! jeg skal få det til så snart det kommer snø! Gleder meg til sommeren, da jeg skal på ferie. håper jeg. Jobbe masse og festivaler! Guds nærvær og mennesker!

Jeg tror ikke jeg kommer til å lese denne bloggen noe før jul.. Ihvertfall ikke dette innlegget.. Da blir jeg bare frista på alt jeg gleder meg til!

Det er mulig jeg faller innom senere i kveld å legger inn et innlegg til. Vi får sjå!

Ingen kommentarer: