fredag, november 20, 2009

Jeg skulle blitt oppfinner...

og funnet opp sinn liten chip man kan putte inn i hodet med de forskjellige utdannelsene. Tenk så lett det hadde vært da! Det ville jo kostet mange tusen kroner, men tenk så deilig å bare kunne alt du skal kunn på et lite "klikk".
Du lurer sikkert på hvor det kommer fra, det skal jeg si deg! Jeg leser til eksamen og er lei av å være nervøs og lei av eksamens nakke og rygg! og ikke minst hjerneteppe!!
Og i dag er jeg litt frustrert over at de måtte legge eksamen til dagen etter bursdagen min! Hvorfor ikke dagen før!! Da hadde jeg hatt bursdagen min å kose meg på!

Dagen min i dag startet forresten med et rykk! Jeg trodde telefonen ringte og fikk det for meg at det var flere i rommet så jeg måtte skynde meg å ta den! Men det var vekkerklokka mi, naturligvis.. Jeg kledde på meg, vurderte å dusje men fant ut at jeg ikke hadde tid. Så skulle jeg ut, og fant fort ut at jeg IKKE hadde kledd på meg nok! Det var bitenes kald! Og Kamilla hadde sjølsagt ikke tid til å løpe opp å skifte. for deeeer kom bussen! endelig!
Så ble klokka kvart over åtte, og vi skulle høre tredjeklasse Sosionom ha et seminar om NAV. og det vr veldig interessant. jeg hold på å sovne, men det var ikke deres skyld! Jeg har sovet litt dårlig i det siste..
På vei hjem regnet det vannrett! Se for deg sidesleik! Thats me! Jeg hadde verdens verste sveis, og trolig bare sminke på den ene halvdelen av ansiktet.. Men, jeg kom meg hjem!
Til min fortvilelse lukker postmannen/dama ALDRI igjen lokket på postkassa. Så all posten var våt! til min lettelse så var det ikke min post :)

Nå sitter jeg her og prøver å gjøre ferdig oppgaven! Så da får vi heller hørs!

Ingen kommentarer: