lørdag, november 21, 2009

Foreldre og besteforeldre..

Tror ikke det er noe som kan muntre opp en dårlig dag så mye som foreldre! Mener ikke at venner ikke kan det, men foreldre og besteforeldre, og søsken for den saksen skyld, har alltid vært i livet ditt! Om du har vært så heldig da. Når jeg nå går Barnevern så vet jeg jo at det ikke er alle som er så heldige.

I dag kom Mamma, Pappa og Farmor. Ja, jeg skriver de med stor forbokstav fordi de betyr noe. Sånn som vi skal ha stor H og stor M i Hans Majestet..
Ja, som sagt. De kom til meg her i Fredrikstad. Vi resite til Sverige og hadde det kjempe koselig! Og jeg har begynt å skjønne at jeg begynner å bli voksen når jeg går på Maximat og skal kjøpe mat liksom. kyllingfilet og sånne ting.. usj:P


Vi dro hjem til meg etter dette og drakk kaffe (jeg drakk te) og snakket om voksne ting:P Og jeg kjenner jeg gleder meg til å komme hjem å snakke mer! Jula handler jo om det! Snakke sammen, være sammen, og kose seg! Jeg gleder meg til å kunne sitte i pysjen å snakke med storesøster om sånne søterting, og bare henge:) Og kose meg!
Og å ake med Therese!

Ja, utifra overskriften så skulle ette handle om foreldre og besteforeldre. Jeg må si jeg er veldig glad jeg har de! Jeg er veldig glad for å ha en mor som sier hva som kler meg når jeg prøver klær, og ikke. Og som ber om mine meninger når ho prøver!
Og at jeg har en pappa som hjelper meg med å handle mat, og som sier hvordan jeg kan lage den og den maten! og, jeg er facinert over hvor fort det faktisk kan gå i en matbutikk. Han er ekspert på å finne det han skal ha og ikke sose som oss jenter.
Farmor er en artig sak! Ho er en kunstnerisk sjel som ser på alt, og analyserer det! Og kanskje av og til ufrivillig morsom! Jeg er glad jeg har farmoren min! Jeg tror ikke noen kan så mye historie som ho kan! Spør hennne om en enkel ting, og du blir sittende! Det er utrolig hvor mye ho husker av historie, og hvor spennende det faktisk er!

Jeg er glad jeg er i slekt med disse folkene her!

Ingen kommentarer: