tirsdag, november 17, 2009

Jule-bursdag-eksamens-forberedelse

Åv je!
Nå er det snart jul, bursdag og ferie! Før den tid så er det innlevering, eksamen og starten på et nytt emne. Men, hei! Jeg kan ikke noe for å sitte på skolen å kjenne at julestemningen sniker seg på. Det er faktisk ganske trevlig å sitte etter skolen på skolen. ikke at jeg ville valgt det fremfor å reise hjem, men det er slettest ikke verst å sitte her. Inne på et avlukk på biblioteket, med en knæsj oransje vegg som lyser mot meg.
Den kunne de, etter min mening, spart seg for. men den "frisker" jo opp tilvarelsen litt da. Bortsett fra at man ikke klarer å konse helt, hvis man sitter med ansiktet mot veggen.
Jeg har som sagt satt meg på skolen for å jobbe med en oppgave som handler om sosiale problemer. Det er jammen meg ikke så lett å lese til alt dette. Men, vi klarer det nok. Den skal leveres neste uke, så jeg har litt tid på meg.

Nå bare teller jeg ned til bursdagen, som er dagen før eksamen. Så det blir ikke mye til feiring på meg. jeg tror også jeg skal slå av telefonen min, så sær som jeg er, for å ikke bli forstyrret dagen før eksmen. Men, til dere som leser bloggen, og som har tenkt å ringe meg. Fredag ettermiddag og kveld er en super dag å ringe. Vi kan late som det er bursdagen. ikke sant?

Jeg gleder meg til å se tilbake på det året her og tenke "Hm, Kamilla Elise, detta klarte du bra!" Om jeg kommer til å tenke sånn er nok en annen sak..

Jeg har forresten fiksa meg jobbing i jula, tror jeg. Så da blir det litt ekstra pe'eng på denna jenta. Kunge! Men det er bare trevlig!

Over og ut fra den skoleflittige jenta (yeah right)

2 kommentarer:

Trine Øverby Bagstad sa...

Glad i deg søta:) Herlig å kunne følge deg på bloggen!:)

Lykke til med innspurten til eksamen!

Anonym sa...

Heey... ikke glem julebordet i alle tingene du gleder deg til da!! Gleder oss masse til å ha deg med da! :)))) Klem fra Birgitte =)