tirsdag, oktober 20, 2009

Dobbel H

Dobbel H betyr Herlig Helg!
Helga gikk med til å reise hjem til herlige mamma og pappa på torsdag. Bare slappe av og være med de, i den fremdeles oppussende stua vår. Så sitteplassene var nok så redusert. men det var veldig deilig å komme hjem til mine kjære!
Fredag reiste jeg til toppen, fantastiske toppen! Hele veien opp ba jeg om at det skulle bli en strålende helg, og gjett om det ble!
Da jeg kom opp møtte jeg søte Elise. Og vi gikk opp i kafèen for å hilse på reten av folket. Og det var ekstremt koslig! Jeg trodde jeg var av de siste som kom, men tro det eller ei, Kamilla Elise var en av de første denne gangen.. Det er utrolig:) hehe

Jeg har hatt det så koslig med toppenfamilien min! Og på toppen som føles som mitt hjem! Jeg er virklig meg selv og føler meg fulstendig hjemme der! Så det var trist å reise derfra!

Jeg har snakket med Solrun om alt vi ønsker å gjøre i livet, som vi helt sikkert ikke kommer til å gjennomføre fordi vi har så mange tanker om hva vi vil gjøre!

mimre-kvelden vi hadde lørdagkveld var skikkelig bra, og jegs kulle ønske vi kunne sitte sånn mye lenger enn vi gjorde!

Nå tror jeg ikke jeg har mer å skrive. Kommer tilbake med mer interessant lesing senere:)

Over og ut!

Ingen kommentarer: