fredag, juni 12, 2009

Mareritt..

Som sagt så drømmer jeg mye, og du skal ikke se bort ifra at det blir noen areritt også.
I natt drømte jeg at jeg var på en stasjon nær hvor jeg bor. Jeg skulle på skolen, og måtte ta toget. Alt var mørkt, som en kald vintermorgen. bortsettfra at det var sommeren.
Det kryr av menesker der, og det er ikke mange plassene å sitte uten å måtte sitte nesten på fanget til de ved siden av deg. Jeg valgte derfor å stå.
Det viser seg at de menneskene som er der er narkomane. Og ikke helt ved sine fulle fem. Det kommer en kar rt til meg og begynner å snakke. Jeg trekker meg litt unna, i litt redsel siden jeg var alene der. Han snakker til meg, og forteller at jeg ikke kan gå bort til perrongen, fordi det er så mange narkomane der. Han var het klart en av de selv.
Jeg sier at jeg ikke skal gjøre det, men ikke vil at han skal følge etter meg. det går en stund fr han beveger seg mot meg igjen. Nå er han veldig nærme meg og har gode muligheter til å ta tak i meg, noe han benytter seg av.
Han holder meg fast i begge armene, mens jeg skriker at han ikke skal holde meg. Og truer han med at jeg slår han og sparker. Han bryr seg ikke, og forteller at han vil forsyne seg av det han har lyst på av meg....
Jeg vir meg løs, når toget i motsatt retning kommer. Jeg tenker bare på at jeg må komme meg unna. På toget sitter det mange mennesker, og jeg kommer meg i sikkerhet. mens jeg forteller dem hva som har skjedd, så begynner jeg å gråte.
Jeg våkner av at jeg ligger å gråter i senga.. Skummelt.
Og det var deilig å våkne dag, selv om formen var noe redusert.

Ingen kommentarer: