søndag, august 26, 2007

Å bry seg<3

Det har skjedd en hel masse i det siste, og jeg tror ikke jeg skal skrive ned alt.
Men, alt som har skjedd har ikke bare skjedd i "Kamillas lille verden", men også utenfor og i andres liv.
I dag dro Daniel opp til Jørstadmoen igjen. Det var helt fantastisk å se han igjen! Han er den gutten jeg virkelig bryr meg om og vil gjøre alt godt for. Om jeg hadde et ønske nå som kunne oppfylle alt, så ville jeg virkelig ønske at Daniel kunne få det godt!
Jeg sier ikke at han har det helt bånn, men jeg mener at jeg virkelig vil at han skal ha det bra fordi han betyr så utrolig mye for meg!
Jeg snakket også med ei venninne som sa det at hun skjønte hvorfor jeg ville at han skulle ha det kjempe bra. Men at det kan være sundt å ha det litt "ille" i blandt.. fordi man da styrker seg selv. Jeg er også med på den tanken..
Men.. generelt når gode og nære venner har det skikkelig ille, så vil man gjerne bare gi de all sin trøst og tid slik at de kan få det bedre! Man vil jo ikke at de skal ha det vondt! Og det er den følelsen jeg sitter med nå..
Jeg vil ikke at mine venner skal ha det vondt, og jeg vil heller at jeg skal lide. Det er ikke moro å oppleve at bestekompisen eller bestevenninnen sitter å gråter fordi et eller annet har skjed. Man blir så utrolig trist inni seg og deler deres sorg.. Jeg sier ikke at jeg ikke vil at vennene mine skal fortelle meg når de har det vondt! For jeg vil veldig veldig gjerne stille opp, og jeg vil alltid høre på hva som har skjedd!
Om jeg kan komme med et sommerforsett, så skulle det vært at jeg skal sette av tid til venner.. invitere på vennekvelder av og til, eller så er det deilig å bare være samlet to stykker. Jeg vil bruke mer tid til å høre på hva vennene mine vil si meg!

Det høres ut som om jeg er "superwoman".. det er jeg ikke.. for all del!!!

Jeg er nok bare ei vanlig jente som bryr seg om vennene sine, og vil at de skal vite det!

KE

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei vennen...så bra sagt... tro meg du er alltid den jeg vil komme til når jeg har noe og fortelle,enten det er kjipe ting eller gledelige nyheter...for jeg vet du lytter

Anonym sa...

gud digger deg og det gjør jo jeg og...klem camilla
jeg skrev også det over:)