fredag, juli 20, 2007

filosof?

Jada.. Nå er det ganske lenge siden sist jeg skrev.. Eller? Joda.. Det er nok det når jeg tenker meg om..Men, det har jo og er fortsatt sommerferie..
Jeg ha da vært litt rundt omkring på ferie da, men ikke utenfor de norske grenser.. Først var det U-festivalen i hamar.. Veldig bra, og vått.. men ikke så vått som de stakkars menneskene på Skjærgårds hadde det. Hehe. Da var jeg forresten på jobb, og ventet på å dra til lofoten. På vei til lofoten stoppet vi i Trondheim, hvor jeg tok bussen til Stjørdal.. Til Anna.. Det var urtolig koselig alstå!! Digger henne så max=)
Så bar det opp til lofoten da.. Vi så på midnattsola, også dro jeg hjem med fly på Onsdagen.. Og hører her du.. Jeg bytta fly i Bodø.. Alene.. Og.. så må det bare være sagt at jeg aldri har gjort det før:P Så jeg er meget stolt;) Hehe..
Så hadde jeg besøk da veit du.. Av de Løkkelige, Bendiksen og Hanne.. Anders og Hanne har blitt sammen<3 Såå søte da<3 Hadde det kjempe kos=)

Men.. lurer litt på..
har du noen gang følt på at du har lyst å bare forandre et eller annet?
Jeg føler veldig for det i sta.. Og.. det værste var at jeg sto med saks i hånda.. og tenkte "Hmm.. Kanksje jeg bare skal klippe av det meste av håret?!" Hadde så utrolig lyst, men visste jeg ville angre.. hehe..
Men.. kan innrømme at jeg faktisk klippa litt da. Sånn går det veit du.. jaja.. hehe..
Har lyst å bare farge håret i en helt GAL farge.. men.. Kamilla kler ikke så mye.. så holder meg til det jeg kan kle litteranne..
Det var alt for denne gangen..
vi prekæs<3

KE

Ingen kommentarer: