mandag, mai 21, 2007

Sang<3

Jeg har en sang på hjernen som jeg ikke får bort..
Den festet seg som lim.. Men samtidig er det godt å ha den der, for den forteller meg hvem som er kongen ver alle konger..
Og slik går den:

Hvem er jungelens konge? OH OH
Hvem er konge på sjøen? Bobblibobblibobbli
Hvem er konge i underverset?
Og hvem er kongen min?

Hans navn er J-E-S-U-S, JESUS!!!
han er kongen min
Han er konge i underverset, i jungelen og på sjøen
JESUS<3

Noen har sikkert hørt den før.. Det er en barne sang, MED bevegelser!! Utrlig tøft=)
Altså, denne har festet seg på min hjerne..
*synge* Digger den sangen egentlig veldig rått<3 hehe..
Den er så digg å synge.. Han er faktisk kongen i underverset!!
Ikke løver eller haier, men JESUS!!

Digg Digg<3

K

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha den her husker jeg:D det var vel favoritten på søndagsskolen:P