onsdag, desember 02, 2009

Gud, eksamen, skole og stress..

De tre sistnevnte henger kanskje i hop. Men jeg føler at Gud har en finger med i spillet her. det vil si, han er nok ikke årsaken til at jeg er så stressa og sliten. Han har nok tvert imot bygget meg opp så jeg har kunnet klare å stå på beina etter eksamen med så stort omfang! Denne gangen kom jeg ut av rommet og tenkte at jeg virkelig klarte det!!
Jeg kan ikke beskrive hvor god følelse det er! Og det er egentlig litt synd, for jeg skulle mer enn gjerne delt denne følelsen med deg!

Akkurat nå sitter jeg å hører på min gamle cd av marymary. De er flinke, og jeg liker sangene deres! tekstene er virkelig noe man må tenke over altså! og de er oppbyggende. Det er noe jeg trenger for tiden!

Jeg skal ikke bli alt for personlig på bloggen, selv om jeg gjerne vil tro at det ikke er så mange crazy folk som leser den. Det er noe jeg har lært av mammaen og pappaen min. Man skal ikke utlevere seg helt og fullt på blogger/msn/face.. you name it..
Så derfor skal jeg ikke utlevere meg. men noen tanker får dere jo:)

men siden sist så har jeg hatt bursdag, og ikke hvilken som helst bursdag.. det var Disneybursdagen min, på min fantastiske 20 års dag:P
Det var utrolig bra at alle tok det så seriøst! Jeg fikk mye, mye bra:) men det er ikke gavene som betyr noe, det er de som kom. Og de som ikke kunne komme da:) De betyr jo like mye!

Jeg kjenner jeg ikke er så flink til å holde meg til overskriften! Det har du sikkert lagt merke til for lenge siden. Sånn er det:P

Vi snakkes!

Ingen kommentarer: