onsdag, mai 02, 2007

Helgaaa<3
Jeg var hos Daniel i helga. Jeg kom på Torsdag, veldig kos. Jeg hadde fri på fredag, og på mandag.. Så jeg dro til han på torsdags kvelden, og hjem igjen på mandagen.
Vi hadde 4 hele uker på lørdag, det var kjempe kos. Vi dro til Kragerø, hvor det var Krusse treff. Der traff vi på Trine.. eller, det var jo planlagt da.. hehe.. Også møtte vi på Benedicte=) Kjempe koslig å se de igjen!!
Der tok vi Trine med på Kebab-date=) Nam, men må si at jeg har smakt bedre kylling kebab. Ærlig talt;) hehe..
Det var veldig bra å være hos Daniel igjen.. For, jeg lover deg. Mye tårer og lengsel asso!! Jeg har savnet han kjempe mye siden påska. Håper han også har savnet meg litt da=) hehe..
4 uker.. og fler skal det bli;) hehe..
Åh.. Folkens, bare sier dere.. Kamilla Elise er forelska<3 hehe..

Nå fortiden har jeg er sånn merkelig følelse inni meg.. Sånn som om det skal skje noe ille.. Håper det bare er en følelse.. for vi liker ikke triste ting..

Om ett år er jeg RUSS!! DIGG!! Gleder meg jeg ass<3 hehe..

Det var litt hopping i mine tanker.. Vi snakkes:D

K E

Ingen kommentarer: